2016. szeptember 12., hétfő

Moonlight coming soon~



Kedves Olvasóim!

Iszonyatosan meg vagyok csúszva a folytatással, egyáltalán nem terveztem, hogy ennyire nem lesz időm a történetre. Sajnos sok minden közbejött, tanulás, vizsgák, magánéleti dolgok, és emellett csak a Broken Souls című írásomra tudtam koncentrálni. Sajnálom, hogy így alakult =(

Mindenesetre befejeztem a Broken Soulsot, és mától kezdve teljes erőbedobással a Moonlightra fogok koncentrálni. Már megírtam hat részt, szóval ebben a hónapban várható ennek is a folytatása.^^ Kíváncsiak vagytok már, ugye? Készüljetek, mert szerintem izgalmas lesz, és lesznek benne nem várt csavarok. ;)
Azért azt ajánlom, hogy olvassatok bele az előző évadba, vagy legalábbis valamennyire elevenítsétek fel, nehogy valami érthetetlen legyen majd a folytatásban.

Köszönöm, hogy ennyit várakoztatok, már tényleg nem kell sokat várnotok, még egy kis türelmet kérek csak, igyekszem mielőbb hozni azokat a bizonyos"extra" részeket! ^^

Hatalmas ölelés,
Park Minseo




2 megjegyzés:

  1. Jézusom már alig várom. Örülök hogy folytatod de nem csak én hanem az osztálytársam is. Nem gondolták volna hogy egy magyar lány ilyen jól fogalmazza meg a dolgokat ��
    Tudod mi kóreából szurkolunk neked hogy össze jöjjenek neked a dolgok szóval sok sikert kívánunk neked a továbbiakban��
    Üdv: SUNG YUNI
    ÉSSS DONGHA!!!!
    Meg az összes fiú akikkel egy osztályba járunk����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi a helyesírási hibákért de már nagyon régen írtam magyarul!

      Törlés