2018. január 15., hétfő

MOONLIGHT EXTRA - 17. rész

~ 17. rész ~


Egész éjjel azon rágódtam, amit Chanyeol mondott. Újra és újra felidéztem a szavait, de minél többet gondolkoztam, annál jobban csak összezavarodtam. Segíteni akartam, de nem tudtam, mi lenne a legnagyobb segítség számára. Még ha egy nap rá is jön, mi volt ez a sürgető érzés benne, attól még ott volt az a kérdés, vajon ki támadta meg és milyen okból? Tudta, hogy ki ő, hogy hozzánk tartozik? Tudta az illető, hogy ismeri a többi farkast és talán ez egy fenyegetés akart lenni? Vagy egy szimplán kissé megtébolyult farkasról van szó, és ennek a támadásnak igazából nincs is jelentősége?
Bárhogy is erőlködtem, semerre se jutottam, mindenhogyan falakba ütköztem. Végül mégis elnyomott az álom.

*
Másnap nyúzottan ébredtem, mint aki semmit nem aludt. Igazság szerint néhány óránál többet tényleg nem bírtam pihenni; még ha fáradt is voltam, a szemeim úgy pattantak ki, mint aki kellőképpen kialudta magát.
Első utam a fürdőbe vezetett, majd miután kicsit megmosakodtam és rendbe szedtem magam, a konyhába indultam. Finom illatok terjengtek, és a gyomrom is összerándult, de valahogy mégsem volt étvágyam.
Becsoszogtam a konyhába, majd kicsit meglepődtem azon, hogy milyen sokan vagyunk bent, jóformán az egész társaság ott reggelizett. Csak intettem nekik egyet, majd kivettem egy üdítőt a hűtőből, és a nappaliba mentem, mivel kicsit túl zsúfoltnak éreztem a helységet.
Leültem a kanapéra, és nem telt el sok idő, amikor Baekhyun battyogott be Luhan és Lay társaságában. Meglepődtem rajtuk és eleinte feszengtek, végül leültek mellém.
- Nem vagy éhes? – Kérdezte Luhan, de csak megráztam a fejem.
- Nem bántásból, de mennyit aludtál az éjjel? Pocsékul nézel ki – jegyezte meg Baekhyun, amin halkan felnevettem.
- Nos, nem túl sokat. Mostanság nem alszom valami jól – feleltem egy sóhaj kíséretében.
- Érthető, sok minden történt veled – bólintott megértően Baekhyun, majd folytatta - Nézd, Minseo… Azt hiszem, nemrégiben kicsit túlreagáltuk a helyzetet. Tegnap este beszélgettünk a srácokkal, és Kris is elmondta, hogy mi a helyzet Chanyeollal, valamint, hogy ki az a Haejin, aki itt volt. Bár még most sem teljesen világos minden, és nekünk is kell egy kis idő, amíg feldolgozzuk, ami történt, de szeretnénk, ha tudnád, hogy ránk számíthatsz.
- Igen, kicsit tényleg túl hamar ítélkeztünk feletted, pedig valószínűleg neked sem lehetett könnyű akkor – vette át a szót Lay. - Sőt, egész idő alatt mindig minket helyeztél magad elé, segítettél és támogattál minket, holott neked is szükséged lett volna ránk, azonban mi ezt nem vettük figyelembe. Szóval, amit mondani akarok, és azt hiszem, mindannyiunk nevében mondhatom, hogy sajnáljuk, ha megbántottunk és rosszul érezted magad.
Ellágyultam a fiúk szavaitól, nem vártam ilyen hamar bocsánatkérésre, sőt, igazság szerint sose hittem, hogy valaha megbocsátanak nekem. Hirtelen nem tudtam, mit is mondhatnék, a könnyeim egyszerűen csak potyogni kezdtem, én pedig remegő kezekkel próbáltam letörölni őket arcomról.
- Nos… elfogadom a bocsánatkérést, és megértem a reakciótokat. Azt hiszem, senkinek sem volt könnyű az elmúlt időszak, és mivel ez nem egy gyakori helyzet, szerintem nem is igazán volt itt jó vagy rossz döntés. Ha előbb mondom el, hogy Nagyi tehet mindenről, akkor is így reagáltatok volna valószínűleg – mondtam végül, és hogy megnyugodjak, ittam egy jó nagy kortyot az üdítőmből.
- Igen, valószínűleg. Tényleg sajnáljuk, amit mondtunk vagy tettünk. Neked ő a nagymamád volt, az egyetlen élő rokonod, akit elveszítettél, egyedül maradtál, ráadásul most itt van ez az egész Chanyeollal is. Te pont ugyanúgy szenvedsz, ahogy mi is – csóválta meg a fejét Luhan, és már éppen megölelt volna, amikor berontott a nappaliba Kai.
- Emberek, elég az érzelmekből, folyton megsiratjátok szegény lányt – csapta vállon Luhant, majd össze is kócolta az említett haját, aki erre csak hasba vágta a másikat.
Szép lassan mindenki beözönlött a nappaliba, és egyesével bocsánatot kértek, majd eltöltöttünk egy kellemesnek mondható reggelt, mint a régi szép időkben. Kavarogtak bennem az érzések, még ha haragudtam is rájuk vagy hibáztak, akkor is tudtam, hogy mindig itt leszünk egymásnak. És ez valamelyest megnyugtató volt számomra.
Emlékszem, mennyire féltem elköltözni és elkezdeni az egyetemet főleg úgy, hogy előtte nem igazán volt kapcsolatom az emberekkel. Nem tudtam, mit hogyan kezeljek, mire hogyan reagáljak, de az idő múlásával mindezt megtanultam. Hiába írtam egymagamnak könyveket, ahol már ezerféle szituációra ezerféle reakciót elképzeltem, de a valóság mégis más volt. Még ha fájdalmasabb is, de sokkal gyönyörűbb, mert embernek lenni és élni, átélni és megélni az érzelmeket olyasfajta dolog, amire nincsenek szavak. Az érzelmek és a hibáink tesznek minket emberré.
Minden olyan nehezen indult, de most úgy éreztem, sokkal több mindent kaptam a világtól, mint valaha bármikor. Nem volt tökéletes az életem, tele volt fájdalommal, szenvedéssel, és néha úgy éreztem, sokkal többet érdemlek ennél, mégis… ahogy a srácokra néztem, és felidéztem az emlékeinket, rájöttem, hogy ennél többet sosem kaphatok és nem is akarok kapni. Hisz a boldogságom sose nagy tettekben mutatkozott meg, hanem azokban a hétköznapi, átlagos kis pillanatokban; azok a mosolyok és könnyek, nevetések és veszekedések színesítették be az életemet. Sokkal izgalmasabb volt, mint egy hullámvasút, és sokkal tartalmasabb, mint kívánhattam volna. Meg voltam elégedve az életemmel minden rossz ellenére, el tudtam fogadni, hogy nincs olyan, hogy tökéletes élet, és miután ezt elfogadtam, csak ezután értettem meg, mi is az a boldogság.
A fiúk megállás nélkül bolondoztak a nappaliban, és amikor Kyungsoo lerúgott egy poharat az asztalról, mert Suho megcsikizte a lábát, akkor lépett be a nappaliba Chanyeol.
Mindannyian egy emberként fordultunk felé, majd aggódva ugrottam fel és rohantam oda hozzá.
- Jól vagy? Chanyeol, feküdj vissza, még nem jöttél rendbe! – Torkolltam le kissé túlságosan aggódva. Egyáltalán nem festett jól, arca még most is beesett és sápadt volt, ráadásul a sérülései könnyen felszakadhattak volna.
- Nyugalom, semmi bajom – erőltetett magára egy mosolyt, és összekócolta a hajamat.
- Hogyhogy semmi bajod? Chanyeol, tegnap kis híján meghaltál – néztem rá nagy szemekkel, de ő továbbra is csak mosolygott, ami még aggasztóbb volt.
- Minseo, nyugi. Inkább hadd üljön le és egyen néhány falatot, attól biztosan jobban lesz – jött oda hozzánk Kris és a fiúk helyet szorítottak neki is. Nagyot sóhajtottam és én is visszaültem a helyemre, de egy pillanatra se vettem le a szemem Chanyeolról.
- Tényleg jobban érzed magad? Szerintem evés után letusolhatnál, és akkor átkötözzük a sebeidet – válaszolta higgadtan Xiumin, miközben elvett még egy szendvicset az egyik tálcáról.
- Ennyire büdös lennék? – Halkan felnevetett Chanyeol, és ő is eszegetni kezdett egy szendvicset.
- Csak egy egészen picikét – mutatta vigyorogva ujjaival Kai, hogy mennyire.
- Az jó, mindenesetre, ami a sebeket illeti… nem igazán van szükség a kötözésre – motyogta két falat között.
- Ne hülyéskedj, szívesen segítünk, és nem kell szégyenlősnek lenned. Láttunk már pucér férfitestet. Minseo nem biztos, de ő még kicsi is ehhez – mondta egyszerűen Lay, majd rám nézett és szélesen elvigyorodott. Válaszul csak hozzávágtam az egyik díszpárnát.
- Nem úgy értettem – krákogott egyet Chanyeol, láthatóan kicsit zavarba jött. – Már nincs mit bekötözni. Nincsenek sebeim.
Hirtelen csend telepedett a nappalira, és döbbenten néztünk rá. Nem kellett feltenni a kérdést, anélkül is mindenki arcára az volt írva: hogyan történhetett ez?
Mielőtt bármit is kérdezhettünk volna, Haejin lépett be a nappaliba.
- Szerencsétek, hogy nem zárjátok kulcsra az ajtót, mert aztán ilyenkor kopoghat az ember, ha ti úgysem halljátok meg – sóhajtott fel, majd a kezeiben lévő papírlapokkal beljebb sétált, és leült a kanapé jobboldali karfájára. – A kérdésetekre a válasz pedig egyszerű: Chanyeolnak elég különleges vére van.
- Hogy érted, hogy különleges? – Tette fel mindannyiunk helyett a kérdést Suho.
- Chanyeolnak a vérében olyan anyagot találtam, amitől sokkal gyorsabban gyógyul, regenerálódik, mint más emberek. Összehasonlítottam a vérét más emberekével és a farkasokéval, és valahol a kettő között helyezkedik el – magyarázta, miközben átadta nekünk a papírokat. Egyesével alaposan átelemeztük őket, habár nem igazán értettük, mi is áll rajtuk, de Haejin minden kérdésünkre alapos választ adott.
- Mégis hogyan lehetséges ez?
- Nos, úgy emlékszem, Tao azt mesélte, hogy Chanyeol is volt azon a kísérleti helyen, ugye? Valószínűleg rajta nem sikerült úgy a kísérlet, ahogy szerették volna.
- Vagy rajta teljesen másmilyen kísérletet folytattak – osztotta meg gondolatát Luhan.
- Talán… de csak talán… ha ő ilyen gyorsan gyógyult meg… mi van, ha keresztezve a mi vérünkkel mi is meggyógyulhatunk? – Folytatta a gondolatmenetet Kyungsoo.
- Azt akarod mondani, hogy talán Chanyeol vére a gyógyír? Hogy az ő vére az, amit mindig is kerestünk?

Képtalálat a következőre: „chanyeol”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése