2015. szeptember 5., szombat

36. rész



~ 36. rész~


Kirohantam az ajtón, és mindenkivel, aki ember volt és szembejött velem, egy mozdulattal végeztem. Azokban a percekben nem Tao voltam, hanem a farkas. Emberként nem lettem volna képes ölni, bármit is tettek velem. De farkasként ez teljesen más volt. Az a felem pusztításra született, és minden egyes alkalommal, amikor eltörtem valaki nyakát vagy éppen kitéptem a szívét, jobban éreztem magam. Feltöltődtem. Szárnyaltam. Mintha ezalatt az öt év alatt csak erre várt volna a farkas bennem. Végre megbosszulhattam az elmúlt évek kínzásait és fájdalmait.
Eljött a pillanat, hogy a szabadságunkért küzdjünk.
Néhány másik farkas a nyomomba szegődött, ezzel is fedezve egymást. Előre törtünk, csak futottunk és gyilkoltunk, habár fogalmunk sem volt, merre van a kijárat. A folyosókat sosem láthattuk, így nehéz volt tájékozódni. Mégis… ismertük a járást, hisz számtalan alkalommal hurcoltak minket végig. Ha csukott szemmel képesek vagyunk megtalálni a szabadba vezető utat, akkor nyitott szemmel semmi sem lehet akadály.
Öltünk, minél gyorsabban és célratörően. Nem tudtuk, mennyien jutunk ki, talán pont mi veszünk oda, de ez sem érdekelt. Minél többen meghalnak, annál nagyobb az esélye, hogy valakinek vagy esetleg mi magunknak sikerüljön megmenekülni.
Percek alatt értünk ki az udvarra, ami már ekkor kész csatatér volt. Mindenhol halott és vérző testek hevertek, kitépett szívek és még az utolsó lélegzetért küzdő mellkasok emelkedtek a levegőbe. Vér és izzadságszag terjengett odakint. Minden csupa vörös színben pompázott, mintha csak több száz vödörnyi festéket öntöttek volna szanaszét.
A puskaropogások egy pillanatra sem hagytak alább. Fentről lőttek mindenkit. Vajon a távolban ezt meghallja valaki, vagy annyira az erdő mélyén vagyunk, hogy senki nem siet a segítségünkre? Egy farkast fejen talált egy lövedék, de még ekkor sem hagyta abba. Addig ütött, harapott és karmolt, ameddig csak bírta. Ekkor tűnt csak fel, hogy az épületben valaki megnyomta a riasztót, ami fülsiketítően üvöltött, de mindezt elnyomta a háború zaja.
Felnéztem az égre. A Hold narancsvörös volt. Vérhold.
Hsát tényleg eljött ez a nap és nem álmodok.
Alig akartam elhinni, hogy mindez most valóra válik. Nemrég még el sem tudtam képzelni az életemet a való életben, és egyenesen értelmetlennek tartottam, hogy mi valaha kijutunk innen, de most… Itt volt egy karnyújtásnyira és én mindent megtettem azért, hogy ne ragadjak itt. El akartam tűnni, a falakon kívül akartam lenni, és semmi áron nem maradhattam itt.
Néhány körülöttem álló farkasnak jeleztem, hogy fel kell jutnunk és a fegyveres őröket le kell szedni, különben esélytelen, hogy valaki az udvaron túléli. Nem kellett kétszer szólnom, már el is indultak felfelé.
Néhányan igyekeztek átjutni a falakon, de esélytelen volt. Mindenkit leszedtek, aki a falak közelébe került. Túl sokan voltak, és előnyben, ráadásul biztos voltam abban, hogy a falakon túl is várni fognak rájuk. Az udvaron keresztül képtelenség lett volna megmenekülni.
Én is a többiek után vetettem magam. Pillanatok alatt felértem, és igyekeztem minél gyorsabban megölni őket. Muszáj volt felülről fedeznem a többieket, de mindhiába küzdöttünk, csak egyre több és több fegyveres jelent meg.
- Tao! Mi az isten faszát csinálsz itt? Gyere! – kiáltotta felém egy emberi alak, és amikor felé kaptam a tekintetét, Suhot pillantottam meg. Ez a pillanatnyi figyelmetlenség pedig elég volt ahhoz, hogy valaki egy hatalmasat rúgjon belém, majd éreztem, ahogy néhány golyó fúródik testembe. Odakaptam tekintetem, kitéptem a fegyvert az illető kezéből, és úgy arcon ütöttem vele, hogy az orra egészen az agyába csúszott.
A hirtelen ért golyók hatására a testem legyengült, és a mélybe zuhantam, egyenesen a csatamező kellős közepére. Mire feltápászkodtam, vagy hatezerszer végigtapostak rajtam és jó pár ütést is kaptam. Arcom, egész testem tiszta seb volt. Szerencsére nem változtam vissza emberi alakba, így a fájdalom nem volt annyira erős. A farkas énem sokkal szívósabb volt, ezért sokkal több mindent kibírt – például a golyókat is kilökte a szervezetem, habár a helyük iszonyatosan égetett.
Ki akartam jutni a tömegből, mert ha nem fegyverrel lőnek le, akkor agyontapossuk egymást. Már így is rengeteg agyvelőben és belekben csúsztam-másztam, mindenem csupa vér és nyúlós, ragacsos anyag volt.
Tekintetemmel kerestem a kikutat, miközben megállás nélkül öldököltem mindenkit, aki csak az utamba került. Folyamatosan fogyadoztunk, de nyugtatott a tudat, hogy nem csak mi vagyunk egyre kevesebben, hanem az ellenség is.
Valami éles szúródott gyomromba. Amikor odanéztem, egy kést találtam a hasamban. Ezzel nem is lett volna gond, csakhogy egy körülbelül öt centiméteres vágás húzódott a nyomán. Kirántottam a kést, és beleállítottam egy fegyveres torkába. Két kézzel kaptam ezután a sebhez, és reméltem, hogy nem vérzek el.
Valaki ekkor ott termett mellettem, és kézen ragadva, teljes erőből elkezdett kirángatni a tömegből. Csak akkor realizáltam, hogy az illető Xiumin, amikor már ismét az épületben tartózkodtunk.
Nekidőltem a falnak, és nagyokat sóhajtoztam. Egy lélek sem volt a közelünkben, mindenki odakint küzdött a szabadságért. Visszaváltoztam emberi formába, ahogy Xiumin is tette.
- Nincs időnk pihenni, haver, el kell tűnnünk innen mielőbb! – sürgetett, és hónom alá nyúlva segített továbbmenni.
- Jó, jó, várj, de itt vannak a többiek is! Luhan és Kris! És Chanyeol! Meg kell találni őket! Nem mehetünk el nélkülük! – akartam visszafelé venni az irányt, de Xiumin nem tágított.
- Nyugalom, biztonságban vannak! – mondta, de nem tudtam, hogy ez igaz, vagy csak azért felelte ezt, hogy bekussoljak. – Ne akarj hősködni, meg vagy sérülve, így semmi esélyed túlélni!
- Jó, de akkor sem hagyhatjuk itt a többi farkast! Segíteni kell nekik!
- Nem menthetsz meg mindenkit, fogd már fel! – rivallt rám, majd két fegyveressel végzett, akik pont felénk tartottak. – Jól vannak a többiek, már csak rád vártunk!
- Mi? Rám vártatok? Szóval tudod, hol vannak? Miért nem ezzel kezdted? - forgattam meg szemeimet, majd Xiumin támogatásával elindultunk a cellák irányába. Nem tudtam, minek megyünk arra, de bíztam benne, hogy okkal teszi és semmi hülyeségbe nem kever bele.
Néhány perccel később megálltunk egy cellaajtó előtt, majd hármat kopogott Xiumin, és benyitott.
- Itt vagyunk! – jelentette ki, és ledobott a földre. Hatalmasat csattantam, és ha nem lettem volna megsérülve, Xiumint istenesen pofán csaptam volna.
- Jól vagy? – kérdezte egy ismerős hang, és mikor felnéztem, Kris guggolt mellettem. Csak bólintottam egyet, majd körbenéztem a szűk kis cellában, és örömmel vettem tudomásul, hogy Luhan és Chanyeol is köztünk van. Szerencsére senki nem halt még meg.
- Minek vagyunk itt? – kérdeztem.
- Itt fogunk megszökni! – mondta nagy büszkén Suho.
- Ja, gondolom… az előbb is kis híján megölettél – jegyeztem meg csak úgy mellékesen. Lassan ülő helyzetbe tornáztam magam, miközben Kris levette Chanyeolról a pulóverét és ezzel kötötte át hasamat, hogy csillapítsa a vérzést. – Hol voltál eddig? – szegeztem a kérdést magas, nyúlánk srácnak, aki még most is ugyanolyan megszeppent volt, mint egy hónappal ezelőtt, amikor idekerült.
- Az én cellámban. Chanyeolt hozzám zárták be – válaszolt Xiumin helyette. Valahogy jó érzéssel töltött el, hogy ők ketten együtt voltak. Chanyeolt senki másra nem bíztam volna, egyes-egyedül Xiumin lett volna képes megvédeni őt és biztonságban tudni, Xiuminnak pedig szüksége volt új barátokra, miután elveszítette az előzőket.
- És farkas?
- Nem. Egy ujjal sem értek hozzá.
Akkor meg minek van itt? Fel akartam tenni a kérdést, de értelmetlen lett volna. Egyikünk sem tudta a választ. Hogy valóban tévedésből került ide, vagy valami mást tervük volt vele, már nem számított. A lényeg az volt, hogy mindannyian itt vagyunk, és el kell tűnnünk, mielőtt ránk találnak.
- Hogyan tovább?
- Gyere, segíts Kyungsoo! – kérte barátját Suho, majd a wc-hez léptek, és óvatosan eltolták a helyéről, ami alatt egy kisebb lyuk éktelenkedett. – Itt fogunk kimászni!
Mindannyian értetlenül meredtünk a két srácra, akik büszkén húzták ki magukat.
- Ez halálosan komoly? Ezt nem gondoltátok komolyan, ugye? – nézett rájuk Xiumin idegesen. – Azt hittem, ennél jobb ötlettel álltok elő. Azt akarjátok, hogy ahol éppen szartatok, azon másszunk keresztül?
- Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem nem érdekel mindez, csak menjünk. Odakint mindenki harcol, ez az egyetlen esélyünk. – jelentette ki Luhan. – Én megyek elsőnek!
- Ezt mégis mennyi időbe telt kiásnotok? – kérdeztem.
- Négy éve vagyunk itt, szóval már egy ideje ezen küszködünk. Amikor idekerültünk, már rögtön feltűnt, hogy alattunk húzódik egy kisebb járat, ahol nyilván mindenféle csövek és kábelek vannak, amik az épületet ellátják fűtéssel és vízzel. Nos, négy évünkbe telt kézzel kiásni akkora lyukat, hogy kiférjünk rajta.
- És ez hová vezet?
- Nem tudjuk. Remélhetőleg, ki az erdőbe. Még nem voltunk lent, szóval nem tudjuk, mire számítsunk.
Nem volt több kérdésem. Luhan után Kris mászott le, majd nagy nehezen Xiumin, utána Chanyeol, én, Suho és Kyungsoo. Nem tudtam elképzelni, hogyan sikerült négy éven keresztül feltűnésmentesnek hagyniuk, ráadásul… ezen keresztül wc-ztek. És utána ott matattak… és mégis hová tűnt az a sok beton meg tégla? Nem akartam tudni, hogyan tüntették el. Nem is érdekelt semmi ezzel kapcsolatban, csupán csak kint akartam lenni a szabadban.
- Oké, és akkor most merre?

https://rasmalltalk.files.wordpress.com/2012/12/suho-d-o-rcy.jpg http://40.media.tumblr.com/6f10e208f2b94c6aec621185917892a7/tumblr_nnjlh62atU1rkiogio5_500.jpg http://41.media.tumblr.com/da60e201c6759418375c46384e9f94f5/tumblr_nbvwlrMdgU1s92jogo1_500.jpg

6 megjegyzés:

  1. Wow. Ez nagyon jó volt.
    Harcoltak rendesen. Szegèny Tao kapott rendesen. A többirk meg "rá vártak" alig harcoltak. :) kicsit gusztustalan tèlleg a wc s szökès de az durva h 4 èvig nem vettèkk èszre a kapargatást. :)
    Folytasd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményed :) Igen, a többiek sajnos nem vettek részt annyira a harcban. Egyrészt, mert ugye Chanyeolt mégsem hagyhatták ott, rá főként Xiumin vigyázott. Luhan se túl erős, ezért őt se engedhették, vele Kris volt. Suho és Kyungsoo meg ugye kitervelte a szökést, rájuk azért volt szükség, ha velük valami lesz, esélytelen, hogy akárki is élve kijusson.
      A folytatás pedig folyamatban :)

      Törlés
  2. Sziaa :) Ide is értem, még mindig sajnálom, hogy csak ilyen elmaradva tudok írni neked ehhez és az előző fejezethez véleményt. >< Ne haragudj, kérlek. ><
    Nos... Ebben a részben aztán volt izgalom!!! Nagyon tetszett, imádtam ezt a fejezetet. Remekül megírtad a csatát, élvezet volt olvasni. :)
    Mint most már teljesen kiderült, Tao imád hősködni haha. x'D Bírom a karakterét. :)
    Örültem, hogy (majdnem) mindenki megúszta teljesen ép bőrrel. ^^ Remélem Tao gyorsan meggyógyul és nem esik semmi baja az út közben. *o*
    Suho és KyungSoo nagyon találékonyak, ügyesen kiástak egy alagutat a csőrendszerekig. :) Bízom benne, hogy ennek segítségével kitalálnak majd és végleg kijutnak abból a pokolból. :)
    Fantasztikus rész volt, nagyon tetszett. :D Na és akkor még egyszer bocsánat, és megyek is írni a 37. részhez véleményt. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ugyan, tényleg nem gond^^ Örülök a véleményeidnek, ezért mindegy, mikor írsz^^
      Örülök, hogy tetszett a csatajelenet, igyekeztem érthetően és izgalmasan megírni^^ Tao tényleg szeret hősködni, de ha már egyszer ő a legerősebb, a vérében van, hogy segítsen másoknak :)
      Hogy végül kijutnak-e és még milyen megpróbáltatásokon kell átesniük, az majd a folytatásból kiderül :P
      Ugyancsak köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
  3. Szia!

    Na hát szerintem kár lenne tagadnom, hogy ezt a fejezetet rekordgyorsaságú idő alatt olvastam végig, annyira faltam a sorokat :D Komolyan, teljesen Tao bőrébe tudtam magam képzelni; én is ha ilyesmit írok, akkor ezek szoktak lenni a kedvenc részeim, szerintem az ilyeneket nem is lehet megunni :3
    Kíváncsi voltam, és izgultam is a hőseinkért, hogy mi fog velük történni, hogyan fognak kijutni - mindannyian kijutnak-e egyáltalán... Eddig minden jól alakul, Taonak sem lett hála égnek nagyobb baja! :) Remélem ezután is így lesz.
    Azért felnevettem azon a részen, mikor Suhoék előálltak a menekülési útvonallal, és ahogy elképzeltem, hogy azt a lyukat áshatták... Még jobban rám jött a röhögés xD Bár nekem is ha választanom kellene, sokkal inkább a WC-jük alatt húzódó járat lenne a megoldás, mintsem a kint dúló harc :D
    Chanyeol szerepe meg még mindig érdekes! Sokat gondolkodtam rajta, hogy hogyan lehetséges, hogy őt nem változtatták át... Ennyire hülyék lennének azok, akik ezt művelik a fiúkkal? Vagy ez nem csupán véletlen? Szerintem nem az, és Chanyeolnak valamilyen fontosabb szerepe lesz a történetben, de azt most így meg nem tudnám mondani, hogy mi >< Remélem, ha így is lesz, akkor minél hamarabb kiderül ^^
    Tényleg! Kyunghee is eltűnt mostanában, nekem kicsit hiányzik a történetből, bár nyilván most nincs éppen a toppon a szerelme eltűnése miatt, meg nem is tenne jót neki szerintem, ha szembesülne azokkal a dolgokkal, amikkel Minseoék, de akkor is remélem, hogy azért lassacskán feltűnik benne ő is :)

    Egyébként egy-két elírást találtam benne, de ezek nem olyan vészes hibák, hiszen könnyen ki tudod őket javítani, csak gondoltam szólok! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Mindjárt gondoltam, hogy ezt a részt hamar elolvasod. Tele volt eseményekkel, szóval az ilyet mindig gyorsan el lehet olvasni, mert egyszerűen adja magát, és az ember átérzi és ott van és az olyan jó érzés :D
      Nos, igen, egyelőre még mindenki megúszta... meglátjuk, így is marad-e :P
      Úgy néz ki, hogy ez a wc-n keresztül megszökős dolog mindenkinek nagyon tetszett XD Tényleg vicces, de nem jutott más eszembe, és minden kockázatos lett volna. Oké, ez is az volt, de hát na :D Itt nagyobb volt az esélyük, mint a csatában =/
      Chanyeol.... Chanyeol... :D Hihi. Bizony, jól látod, neki még lesz itt szerepe, vagyis inkább úgy fogalmazok, hogy ki fog derülni, miért nem változtatták át. :D
      Kyunghee... nos, igen, őt egy kicsit félretettem, pont ezért, mert valószínűleg nem bírná feldolgozni, ha megtudná mindazt, amit MInseoék, de ne aggódj, fogsz még róla hallani :D

      Óhh... köszi, hogy szóltál, előfordul, hogy vannak benne, amikor utólag visszaolvasom őket (mármint miután feltettem a részt), én is meg szoktam őket találni, amiket wordben kijavítok, csak itt nem XD De köszönöm, igyekszem ezekre figyelni, csak a szemem elég sokszor átsiklik ezek felett, meg ha olyan van, a word se mindent húz alá, hogy nem jól írtam -.- xD

      Törlés