2018. május 22., kedd

Érdekességek a Moonlight extra fejezeteiről


Érdekességek az MOONLIGHT EXTRA fejezeteiről





§  Eleinte nem akartam folytatást a történetnek, aztán mégis támadt egy ötletem egy második évadot illetően, végül mivel mégsem sikerült annyi ihletet összegyűjteni, így maradtam az extra részeknél.

§  Ez az ötlet először 2015. április 27-én merült fel bennem.

§  Rendesen 2016. szeptember 11-én kezdtem el írni, és 2018. május 22-én fejeztem be. Azaz összesen 599 napig írtam (1 év, 8 hónap és 11 nap). (Egyébként már február 8-án nekiálltam írni, de február és szeptember között hébe-hóba írtam bele néhány sort, bekezdést)

§  Ha azt vesszük, hogy a Moonlight első évadát mikor kezdtem el írni, akkor egy hónap híján 4 évig íródott.

§  Összesen 22 fejezet lett, habár eleinte maximum 15 részre terveztem ezeket az extra részeket :D

§  Meglepő módom a történet egésze összesen 22 napot ölel körbe.

§  Kereken 70 A4-es oldal lett wordben a történet (az előző évadot számítva összesen 250 oldal o.O)

§  Talán furcsának tűnik, sőt, biztosan az, de az extra fejezetekhez az ötlet wc-zés közben merült fel bennem. XD Albérletben lakom, és egyik este furcsa hangokat hallottam a felettünk lakótól, és egyből beugrott, hogy a folytatásban is így kellene lennie, hogy Minseo hangokat hall a szomszédból. Jut eszembe, a mai napig nem tudom a valóságban, kik laknak felettünk, és miket szoktak művelni, de hogy mindig éjfél után állnak neki hangoskodni egészen reggel 6-ig, az is biztos. o.O

§  A valóságban is 2. emeleti lakásban lakom.

§  A történet elején úgy terveztem, hogy BTS-es Suga lesz Minseo testvére. Amikor felmerült ez az ötlet, akkor épp nagy BTS-lázban égtem, és akkoriban írtam egy rövidebb történetet, amiben Taehyung szerepelt, és mindenképp akartam egy olyat is, amiben jelen van Suga, ezért rá esett a választásom. Végül, amikor megnéztem a Bad Guys című koreai doramát, megtetszett benne Park Haejin karaktere, és egyből átkerült rá a főszerep.

§  Suga először Minseo öccse lett volna, csak később megváltoztattam arra, hogy bátyja legyen (ezután lett végül Haejin a bátyus). Ez azért történt így, mert Minseonak elég szerencsétlen volt az élete, és egy idősebb bátyj jobban tud gondoskodni róla, mintha neki kellene az öccséről.

§  Az első verzió szerint nem Suga, vagyis Haejin kísérletezett volna azon, hogy visszaállítsa a folyamatot, hanem rajta kísérleteztek volna, és az ő ordításait hallotta volna Minseo.

§  Azt is terveztem, hogy Taonak is lesz egy testvére, egy öccse, szintén valamelyik BTS tag (itt J-hope volt a legalkalmasabb karakter). Ő lett volna az, aki az ellenszert keresi a farkas-mentességhez, de ezt már túl bonyolultnak tartottam, és nem akartam ennyi új szereplővel dolgozni.

§  Azért Chanyeol vére lett az ellenszer, mert egy nagyon kedves barátommal egyszer beszélgettem a Moonlightról, meg aztán a vérvételről, és valamiért akkor bennem összeállt a kép, hogy mi lenne, ha az ő vére gyógyítaná meg őket. Akkoriban írtam azt a részt, hogy bekerült a kísérleti helyre, de akkor még úgy gondoltam, azért volt tévedés, hogy odakerült, mert Minseoék szomszédja, és Nagyi ismerte őt. Ez a beszélgetés volt az, amikor elhatároztam, hogy később Chanyeol vére gyógyító hatású lesz.

§  Azt is terveztem, hogy ez majd az első évadban derül ki, de úgy gondoltam, jobb lesz a folytatásban.

§  Szintén az első évadban akartam azt is, hogy kiderüljön, hogy Tao szülei is benne voltak, azonban akkor még nem tudtam, milyen okuk is legyen a kísérletekre. Az ok csak az évad befejezése után merült fel bennem.

§  Bár eléggé lezáratlannak és hirtelennek tűnik a vége, valójában direkt terveztem is. Oké, bevallom, egy egészen kicsit azért is volt így, mert már nem volt kedvem írni, főleg így, hogy havonta egyszer tudtam nekiülni, és szerettem volna végre lezárni. Másfelől viszont szándékos volt, mert úgy gondolom, egy ilyen dolgot, mint ami a szereplőkkel történt, nem lehet csak úgy egyik pillanatról a másikra feldolgozni, és ezzel azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a történet tovább él azután is, hogy én már a végére értem. Ráadásul, ha elkezdek azzal foglalkozni, hogy kigyógyítsam őket a lelki bajaikból, az unalmas lett volna, hiszen mellette nem lett volna másik, izgalmasabb szál a cselekményben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése