2018. május 22., kedd

Köszönet, érdekességek, kérdőív

Sziasztok!

Mint ahogy látjátok, a Moonlight végére értem, aminek már ideje volt. Ti is tapasztaltátok, hogy nagyon nyögvenyelősen ment már a történet, havonta egyszer hoztam csak részt, éppen ezért nehezen lehetett már követni, és fejben tartani, hol tartunk a cselekményben. Ennek a legfőbb oka az volt, hogy nem volt időm már írni, munka és párkapcsolat mellett szinte nem is kerülök gép elé, ha mégis, inkább sorozatot nézek. És mivel nem volt időm, és keveset tudtam írni, egyre nehezebben ment nekem is az írás, és néha már csak tehernek éreztem a történetet, ami szerintem egy-egy részen meg is látszódik. Elszoktam az írástól, azt kell, hogy mondjam, már nem tudok órákat ezzel tölteni, bármennyire is szeretnék. Ha lenne több időm és több energiám, természetesen most is olyan aktívan alkotnék, de sajnos én is felnőttem.

Mindenesetre köszönetet szeretnék mondani mindenkinek, aki végigkövette a Moonlight szereplőinek sorsát, azokban meg pláne köszönöm, akik írtak is véleményt és támogattak. El se tudjátok képzelni, hogy ez mennyire jól esett/esik, és néha tényleg csak azért ültem le gép elé és írtam, mert tudtam, hogy vannak, akik várják a folytatást. ^^ 

Szerettem és nagyon szeretem is ezt a történetet, még ha nem is érzem igazinak, főleg a második felét. Büszke vagyok rá, és egyik kiemelkedő alkotásomnak tartom, még ha tudom, hogy lehetett volna jobb is. Ugyanakkor azt is tudom, ha tovább várok és több időt töltök egy-egy rész megírásával, tökéletesítésével, sose érek a végére, és még inkább elmegy a kedvem az egésztől. Ennek így kellett lennie, és fájó szívvel, de el kell engednem. Öröm volt írni, és élveztem minden percét, úgyhogy remélem, hogy ti is, kedves olvasóim jó emlékkel és érzéssel búcsúztok el tőle. :)


Mielőtt azonban elköszönnék, megosztanék veletek néhány érdekességet az extra részek hátteréről, adatairól, arról, hogy egyes dolgokat honnan merítettem, mi ihlette meg.

Figyelem!
Az érdekességek SPOILERT tartalmazhatnak!


Kérek mindenkit, hogy csak akkor olvassátok el, ha már a történet végére értetek, mert különben saját magatoknak lövitek le a poént.

Ha még ezek után is felmerült bennetek bármiféle kérdés, nyugodtan írhattok itt, vagy akár a facebook oldalamon, vagy személyesen, ahol szeretnétek, és nektek jobb, szívesen válaszolok bármire. :)




És mint ahogy eddig is volt, csináltam egy kérdőívet, amiben néhány olyan kérdést tettem fel, amire én, mint író szeretnék választ kapni a történet kapcsán. Ez néhány percet igénybe fog venni az életetekből, én mégis reménykedem, hogy azért lesz pár olvasóm, aki megtisztel ezzel és szán időt a kitöltésre. Tudom, hogy nem sok emberre számíthatok e téren, hiszen eléggé megcsappantak az olvasóim, amit nem csodálok, hiszen körülbelül 2 év telt el a két évad között, ami eléggé hosszú idő. De azért reménykedni szabad. :)
Úgyhogy nem is húzom a dolgokat, itt is a kérdőív.




Köszönök szépen mindent még egyszer mindenkinek! ^^ <3

A jövőben még biztosan találkozunk más történet kapcsán. Ha érdekelnek az írásaim, nyugodtan böngésszetek a többi blogom között és folyamatosan figyeljétek a facebook oldalamat, ahol minden újról tájékoztatlak titeket ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése