2015. április 15., szerda

23. rész



~ 23. rész~


Amint bezártam a fészer ajtaját, visszasiettem a lakásba. Csak remélni mertem, hogy egyik szomszéd sem figyelt fel arra, hogy az éjszaka közepén kint mászkálok és égnek a villanyok.
Mielőtt felmentem volna az emeletre, belestem Nagyi szobájába. Békésen aludt az ágyában, néha-néha hangosan szuszogva. Elmosolyodtam, majd visszacsuktam az ajtót, és amilyen gyorsan és halkan csak tudtam, visszamentem a szobámba.
Először magamra kaptam egy melegebb nadrágot és egy vastagabb pulcsit, valamint a papucsomat lecseréltem egy cipőre. Hideg volt kint, és nem akartam megfázni holnapra, ráadásul magyarázkodni se szerettem volna, ha esetleg ez bekövetkezik. Miután ezzel megvoltam, fogtam a telefonomat, és tárcsázni kezdtem.
Chen csak sokadszori próbálkozás után vette fel a készüléket. Hangja arról árulkodott, amint beleszólt a telefonba, hogy éppen most keltettem fel.
- Igen? – nyögte alig hallhatóan.
- Gyah, végre felvetted! Már azt hittem, sosem érlek el! – könnyebbültem meg, amint meghallottam a hangját.
- Ne haragudj, Minseo, de éppen aludtam – felelte, és szinte biztos voltam benne, hogy átfordult a másik oldalára. – Miért zaklatsz hajnali kettő felé?
Ahogy ezt kimondta, gyorsan a falamon lévő órára pillantottam. Tényleg hajnali kettő volt. Ilyen gyorsan eltelt az idő? Lassan reggel lesz… és talán Baekhyunnak sem sok maradt hátra.
- Bocsánat, de vészhelyzet van – kértem elnézést, ahogy felfogtam a saját gondolataimat. Sajnáltam, hogy éppen őt akartam kirángatni, amikor tudtam, hogy az elmúlt napokban nem sokat pihent, de jelen pillanatban nem tudtam mástól segítséget kérni.
- Miért, mi történt? – hangja már tisztább volt, a vészhelyzet szó hallatán kicsit éberebbnek tűnt.
- Azonnal ide kell jönnöd! Most! Úgyhogy pattanj ki az ágyadból, öltözz fel és az első buszra szállj fel! Vagy ne is, hozd el apád kocsiját, azzal előbb itt vagy! – hadartam olyan gyorsan, ahogyan csak tudtam. Az izgalom és az idegesség keveredett bennem, így azt se tudtam igazán, mit művelek. Még sosem kerültem ilyen érzelmi állapotba, ez újdonság volt számomra, és igyekeztem nem elveszíteni az eszem, értelmesen cselekedni és nem zajt csapni.
- Minseo, mi baj van? – Chen hangja komollyá vált, és a susogásból arra következtettem, hogy most már fel is ült az ágyában.
- Túl hosszú lenne most ezt elmondani, szóval csak gyere! És amint elindultál otthonról, hívj fel! - meg sem várva válaszát, kinyomtam a telefont. Egy fél másodpercig még bámultam a készülékre, és akkor jöttem rá, hogy el kellett volna mondanom, miért jöjjön, mert így lehetséges, hogy nem fog. De nem akartam ezt az egészet a telefonban közölni, mert ki tudja, ki hallgat le, főleg azután, hogy Chanyeol eltűnt. Mindenesetre reméltem, hogy elég hatásos volt az, hogy lecsaptam a telefont.
Vettem egy nagy levegőt, majd a mobilomat a zsebembe tuszkoltam, és halkan kinyitva az ajtót, kiosontam a folyosóra. Óvatos léptekkel mentem le a földszintre, nehogy megreccsenjen talpam alatt a padló. Nagyi szobája előtt elhaladva hallottam, ahogy megint felhorkant.
Besiettem a fürdőszobába, becsuktam magam mögött az ajtót, és előkotortam az elsősegélyes csomagunkat a csap alatti szekrény aljából. Három darab törölközőt is a kezembe kaptam, valamint még néhány kötszert és fertőtlenítőt, hátha szükség lesz rá. Míg pakolásztam a dolgokat, megállás nélkül azért imádkoztam, hogy csak ne bukjak le, valamint arra gondoltam, hogy ez az egész olyan, mintha egy film kellős közepébe csöppentem volna bele. Amióta elköltöztem, az életem igencsak felgyorsult és egyik eseményt követte a másik, amik kicsit sem voltak kellemesek. Először Chanyeol eltűnése, és most egy vad idegen jelenik meg sérülten a kertünkben. Mi ez az egész?
Becsuktam a szekrényajtót, majd kifelé vettem az irányt. Nagyi még mindig aludt, amikor harmadszor is elhaladtam az ajtaja előtt és ismét kimentem az udvarra.
Hideg volt odakint, ami eddig fel sem tűnt, de most nem törődtem vele. Visszamentem a fészerbe, és ismét felkapcsoltam a villanyt. Kicsit féltem attól, hogy Baekhyun már nem lesz ott, de amilyen ramaty állapotban volt, szinte biztos voltam abban, hogy nem mozdult semerre.
Ott feküdt a földön, ájultan. Gyorsan ledobtam mindent a kezemből, és leguggoltam mellé. Mellkasa fel-le emelkedett; megkönnyebbültem, hogy még életben van.
- Baekhyun? – kezdtem el rázogatni, de nem tért észhez. – Aish! Most mit csináljak?
Felhúztam a pólóját, melyből ömlött a vér, és az egyik törölközőt gyorsan rászorítottam. És hogyan tovább? Nem voltam orvos, fogalmam sem volt, mihez kezdjek. Abban az egyben biztos voltam, hogy a golyó, ami még benne volt, mielőbb ki kellett szedni és utána kórházba vinni. Ekkor esett le, hogy én idióta rohadtul nem a kórházat hívtam, hanem Chent, holott a mentők valószínűleg tíz perc alatt ideérnének, Chennek pedig beletelik legalább egy órába, ha siet, akkor esetleg fél órába. Édes istenem, ennyire hülye lennék?
Magamban szitkozódtam egy sort, majd a zsebembe nyúltam a telefonomért, hogy ezúttal a mentőket hívjam, azonban ekkor megcsörrent a készülék.
- Chen? – vettem fel, holott nyilvánvaló volt, ő hív.
- Felöltöztem, úton vagyok hozzád – mondta, és hallottam, ahogy elindítja az autót. – Mi a fene van veled?
- Mit kell tenni, ha valakinek lőtt sérülése van? – kérdeztem vissza.
- Mi? Hogy jutnak neked ilyenek az eszedbe?
- Aish, Chen, valakit meglőttek és most itt fekszik nálunk a fészerben! Csak mondd, mit csináljak, mielőtt meghal! – kiáltottam rá, de aztán lehunytam a szemeimet, és vettem két nagy levegőt. Nem veszíthetem el az önuralmamat, és még véletlenül sem ordítozhatok, mert akárki meghallhatja.
- Te most… teljesen komolyan beszélsz, vagy… részeg vagy? – hangjában éreztem a bizonytalanságot, de biztos voltam benne, hogy most már nem fog visszafordulni.
- Hogy kérdezhetsz ilyet? A francba is, a te apád orvos, csak láttál már néhány dolgot, biztosan többet tudsz, mint én! Mi a fenét csináljak?
- Öhm… izé… nem tudom, nem láttam még ilyet, úgyhogy… úgyhogy… szoríts egy törölközőt a sebre, és… tíz percen belül ott vagyok! – felelte, majd letette a telefont.
Értetlenül meredtem a kijelzőre, és reméltem, hogy Chen időben ideér. Fogalmam sem volt, miért rángatom őt ebbe bele, és hogy miért nem tárcsáztam már a mentőket. Valami azt súgta, hogy ez nagy hiba lenne, így nem tettem meg. De ha ez a srác itt meghal… akkor engem lecsukhatnak, nem? Elvégre is nem vittem azonnal kórházba, és az már gyilkosság? Vagy nem?
Megráztam a fejem, és Baekhyunra pillantottam. Most nem érek rá ilyeneken gondolkodni, fontosabb az ő élete. De hát pont erről volt szó, a mentők… Aish, az istenért is!
Kezeimre pillantottam, amik ekkor már véresek voltak. Eldobtam a törölközőt, és egy tisztát tettem rá. Egyik kezemmel kinyitottam az elsősegélyes ládát, és turkálni kezdtem benne, hátha találok valami használhatót, de fogalmam sem volt, mit keressek. Hol van már Chen?
Valaki megszorította a kezemet. Ijedtemben majdnem felsikítottam, aztán Baekhyunra pillantottam. Szemei nyitva voltak, és engem fürkésztek. Alig volt magánál, de erőtlen kezeivel közelebb húzott magához. Fogalmam sem volt, mit akar, de amikor meghallottam, ahogy közvetlenül a fülembe suttog, mindent megértettem.
- Még véletlenül se hívd a mentőket, oké? - kérte, majd elengedett. Teljesen lefagytam, és elhúzódtam tőle. Értetlenül néztem fájdalomtól eltorzult arcát. Miért ne? Ki ő, egy bűnöző? Egy gyilkos? Talán ő felelős Chanyeol eltűnésért? Összezavarodtam. Valaki akkor nem akar kórházba menni, ha olyat tett, hogy nem akar nyilvánosság elé kerülni. Ha pedig bűnös, és kórházba megy, a rendőrség elkaphatja.
- Nem fogom, ne aggódj – feleltem végül. Mintha csak erre várt volna, fejét visszahelyezte a földre, szemeit lehunyta és ismét elvesztette eszméletét.
Komolyan, mit művelek? Mi van, ha tényleg rossz ember? Én pedig meg akarom menteni az életét? De… mi ez? Mibe keveredtem? Minek ígérek ilyet? És ha nem viszem kórházba… akkor hol fogom rejtegetni? Mert nálam nem maradhat, az biztos.
Mielőtt ebbe jobban belegondolhattam volna, léptek zaját hallottam közeledni, majd a fészer ajtó kinyílt, és Chen jelent meg.
- Minseo? – kérdezte, majd amint meglátott, odajött hozzám.
Chen letérdelt mellé, levette a törölközőt a sebről és jobban szemügyre vette.
- Nagyon sok vért veszített. Miért engem hívtál, és nem a mentőket? – kérdezte, majd megtapogatta a sebet. Ezután turkálni kezdett a ládában, majd néhány dolgot elővett, többek között fertőtlenítőszert és valami csipesz félét.
- Mert nem akarta.
- Miféle ember nem akar kórházba menni? – nézett rám furcsán, majd a földön fekvő srácra. Ám amint megpillantotta, teljesen ledermedt. – Baekhyun?

http://ww2.sinaimg.cn/mw1024/9d44d722jw1e8oqfytfyzj20go0m8q40.jpg

14 megjegyzés:

  1. Nee. Chen meg Baek ismerik egymást?? Erre nem számítottam. :D

    VálaszTörlés
  2. Ohh te jóságos ég!!!! Hát.. Én nem is tudok mit mondani hirtelen. Végigizgultam, és a vége.. Honnan a fészkes fenéből ismeri Chen Baekot?!?!?!!?!!!!!! *OOOOOOOOOOOO* Rendesen felpörgetted a pulzusom itt a végén! Ohh hát nem hiszem el... Chen régről ismeri Baekhyunt? De... Ahh összezavarodtam. :"D
    Annyira jól írtad meg! Nagyon élveztem az olvasását, és várom a következő részt! :D <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy írtál^^ Úgy néz ki, Chen ismeri Baekhyunt, bár ki tudja? :D Ígérem, a következő részből ki fog derülni. :)
      Köszönöm szépen :)

      Törlés
  3. :) a kovetkezô is megérkezett. :)
    jó lett. Kicsit elmélkedôs lett.
    De hát kell ilyem is mert ìgy lehet mégjobban várni h mi lesz ezután. Ismerik chennel egymást akkor jól gondoltam én annál a résznél mikor cy is eltünt s chen eljárt futni mert nem bírt nyugton lenni s gondoltam h szerimtem átélte már egyszer.... de jöjön a folytatás.
    A tanuláshoz vizsgákhoz sok türelmet és sikert. :)

    Kyung JunSeok ;) :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, jól gondoltad, bár akkor még én sem voltam biztos abban, hogy ez így lesz :) Az utolsó pillanatban írtam meg így :)
      Köszönöm szépen, és köszi, hogy írtál :)

      Törlés
  4. Szia!
    Pont ma gondoltam rá, hogy lehetne már ebből is új rész, erre mire hazajövök az iskolából, látom, hogy van új fejezet *-*
    Kicsit meglepődtem azon, hogy pont Chen-t hívta, mondjuk igazából arra sem számítottam, hogy segítséget hív majd, de jó volt így is :) Sajnáltam szegény Chen-t, hiszen az éjszaka közepén felkelteni az embert nem éppen kellemes élmény lehet, én is jártam már így nem egyszer :'D
    Érdekes, hogy Minseo nem hívta a mentőket, bár azt hiszem hasonló helyzetben én is így cselekedtem volna, hiszen ki tudja miért és kitől kapta a golyót? Szóval én is jobb megoldásnak találtam volna nem belevonni a hatóságokat és minden más szervezetet :)
    A vége pedig még annyira meglepett! Honnan ismerik egymást? Nekem így elsőre az ugrott be, hogy gondolom együtt jártak iskolába, szomszédok voltak, vagy valami ehhez hasonló úton-módon ismerik egymást, nem gondolnám, hogy Chen tudna erről az egész farkas cuccról :D Habár sosem lehet tudni, lehet a végén még kiderül hogy ő is a rosszfiúk közé tartozik, haha xDD Na jó nem, szerintem tényleg inkább csak barátok voltak ^^
    Várom a következő részt! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Na, akkor jól időzítettem :D
      Minseonak muszáj volt segítséget hívnia, elvégre is egyedül mit tudna tenni? Chen meg jól megszívta... vagy... mégsem? :D Igen, valószínűleg Minseoban is ez volt tudat alatt, hogy vajon mit keres itt egy ember lőtt sebbel... meg hát... amikor az emberrel ilyen történik, nehezen tud ésszerűen cselekedni, ráadásul Minseo egészen eddig elzárva élt a külvilágtól, és emiatt nem biztos, hogy számára minden olyan alapvető :) Meg hát az ijedelem is benne volt.
      Hehe... akár ez is lehet, hogy ő is rossz. Mármint Chen =D Igazából bármi lehetséges, de a folytatásból kiderül :)
      A folytatással igyekszem, és köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
  5. Ooo h az az edes jo *beep* *beep* !!! Bocs de nem lesz hosszu velemeny mert telorol is vagyok meg lusta is szval ne szamits sokra >< na. HOGY MI A SZENT *BEEP* oke nem karomkodok de ezt valtja ki belolem TOT Mar megint a legrosszabbkor hagytad abba de ez a resz is nagyooon de nagyoooooooooon jo volt ^^ folytasd!! ^.~ beep beep xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi baj, elnézem, a lényeg, hogy írj^^ Látom, téged is kiakasztott a vége :D Ígérem, a következő utáni részből megtudod, honnan ismerte Baekhyunt Chen =D

      Törlés
  6. Szia!

    CHEN ISMERI BAEKHYUNT! Jesszusatyaúristen :-O A döbbenetes események sorozata határtalan ebben a ficben. ;-)
    Àaá és csak két rész múlva tudjuk meg, hogy milyen magyarázattal áll elő Chen, mert ugye legközelebb Luhanék lesznek.
    Na, először nem értettem, hogy miért pont őt hívta Minseo. Sehunt is megkérhette volna...de lehet Chen közelebb lakik vagy eleve az apja miatt riasztotta őt. :-/
    Remélem ki tudják szedni a golyót, mert akkor már könnyedén meg is gyógyulhatna Baek. ^^ Istenem de izgulok *.*
    Köszönöm, hogy olvashattam. Pusz
    Juditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, eléggé úgy néz ki, aztán ki tudja, tényleg ismeri-e vagy sem :) Muszáj volt megkevernem itt is a dolgokat ;)
      Igen, sajnos várni kell rá, de amint vége a sulimnak és nem kell mindennap tanulnom, többet fogok írni :)
      Ahogy írtam, Chen közelebb lakik hozzá, ezért hívta őt, meg mint tudjuk, Chen visszafogottabb alkat, mint Sehun, Sehun folyton csajozik, Minseo meg úgy gondolhatta, hogy most is vhol bulizik, ezért hívta Chent, aki biztosabb volt :)
      Az biztos, hogyha Baekhyun túléli, sok mindenre fény derülhet :)
      Igyekszem és köszönöm :)

      Törlés
  7. Nagyon jó!! :3
    Siess a kövi résszel! :)

    VálaszTörlés